ang priser.

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare Lantlolla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 2 960
Sv: ang priser.

Vad olika det är på olika ställen. Som sagt kostade kraffts hackad lusern 298kr här, igår! Det är rätt stor skillnad ju, för samma sak.

knapplånar lite!
Var på city gross igår.
Där kostar svenskt foder (tror jag att det var..) deras lucern 119. Gissa vart en annan kommer köpa X antal säckar på en gång!

citygross lusern(dansk lusernpiller "vit säck med grön text") har kostat 119 sen i maj i år.Innan kostade den 99 kr.Dom höjde samtidigt som krafft höjde priset på sin lusern.:)

Så var de nog, kollade aldrig märket.. Det är iaf vad som kommer gälla för mig i vinter!

Såg på Mustangs hemsida att de ska ha musli till pellets pris mellan 15sep och 30okt, 149kr/säck om jag ej minns fel. Köpte Mustang fiber orginal i veckan och fick betala 175kr.

Ja hade jag sluppit köpa dyrt kraftfoder från krafft hade jag gjort det. Men tror nämligen det bara finns granngården här.
"Hemma" hade vi hittat en butik som var MYCKET billigare än Granngården, och det var inte märket Krafft utan något som inte var så känt. Det blev liten längre bit att åka men vi köpte alltid typ 120kg/gång (havre) och känade då på det ändå för vi behövde ju inte åka så ofta.

Här finns också bara granngården att tillgå.. kvarnen som hade foder innan har tydligen slutat med det och har bara utsäde nu. Typiskt när man flyttar upp och så slutar de...

Nåja, jag betalade iaf 179 kr för en säck krafft lucernpellets.

kl**
Skulle vilja veta fler foderpriset.
Müsli t ex. havre fria?
Samt kraft foder för ponny.. Pellets typ.
Hon ska dock itne ha så mycket för energi och hm.. hull har hon, men behöver ändå lite.
Någon som vet priserna?

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 417
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan... 2
Svar
26
· Visningar
4 862
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Min häst må vara en Islandshäst på pappret, men i verkligheten verkar jag ha köpt mig ett fullblod. Hästen är extremt svårfödd. Dessutom... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 610
Senast: ufot
·
Hästmänniskan hej! Jag har några frågor som jag jätte gärna skulle vilja ha svar på;) Först undrar jag om vilken ålder som "är bäst" att skaffa häst...
Svar
7
· Visningar
1 387
Senast: malinhest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka