Koppen
Trådstartare
Lyckades på egen hand transportera min häst i snön till simhalle i Fjärås. Bara det alltså!
Kände att jag kunde klara av vad som helst efter det! När vi sen kom dit sköjde dom hennes hovar från smuts, och sen var det i princip bara att plumsa i bassängen! Hon simmade ett varv och jag tror att hon hade kunnat simma ett varv till! Gunnar som har hand om simmet sa att hon ligger lite över översnittet bland förstagångssimmare!
Glossy blev inte stressad eller rädd för det heller och jag märkte att hon tyckte det var roligt! Så alla ni som har möjlighet att testa detta tycker jag apselut att ni ska göra!
Glöm inte att ta med en tidning att läsa, för det tar minst en timme för dem att torka!
Hon är så duktig min älskling, och jag med som tog oss hem till stallet oskadda!

Glossy blev inte stressad eller rädd för det heller och jag märkte att hon tyckte det var roligt! Så alla ni som har möjlighet att testa detta tycker jag apselut att ni ska göra!
Glöm inte att ta med en tidning att läsa, för det tar minst en timme för dem att torka!
Hon är så duktig min älskling, och jag med som tog oss hem till stallet oskadda!