Ang snacksidan...

GotAsecret

Trådstartare
...varför funkar inte ignorefunktionen där? Och en sak till. Om jag har någon på ignore - ser den ändå vad jag skriver?
 
Senast ändrad:
Sv: Ang snacksidan...

Det är bara du som inte ser vad den du ignorerat skriver. Denne ser vad du skriver.
 
Sv: Ang snacksidan...

En fråga till.

Det står "3 medlemmar och 1 gäster" i varierande antal. Vem/vilka är gästerna? Är det icke-medlemmar? Som kan se vad man skriver där?
 
Sv: Ang snacksidan...

Är du säker? För när jag är inne på snacksidna men loggas ut, så kommer jag till en sida med smileys. Jag kan inte kolla på Snacksidan utan att vara inloggad.
 
Sv: Ang snacksidan...

inte jag heller :confused: Kan det vara så att när en ej inloggad person, trycker på snacksidan och då kommer till sidan med smileys, så står det på snacksidan att det är 1 gäst. Alltså att någon är inne på den sidan med smileys och inte ser chatten. Om det jag skrev nu var begripligt... ^^
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag och sambon vill skriva testamente för att "reda ut" ett par saker. Men vi har ju absolut inte råd att ta hjälp av någon att skriva...
2
Svar
25
· Visningar
884
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
5
· Visningar
274
Senast: Luff
·
Övr. Barn Jag jobbar i nuläget som timvikarie och vi har hitills haft dottern på förskola 15h/vecka. Nu krockar våra arbetstider för mycket för...
Svar
1
· Visningar
456
Senast: falukorw
·
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 726
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp