ang vaccinationsintyg?

M

miss_willow

Ska åka och tävla på söndag. Ponnyn är inte min och fick hans papper idag. Han blev vaccinerad i november 2003 och på hans nuvarande vaccinationsintyg står det att han blev vaccinerad 2002, alltså måste det finnas ett till vaccinationsintyg"häfte"... men om man nu inte hittar de och behöver de på söndag får ma inte starta då eller? asså om man har kvitton från vacceneringar? :confused:
 
Såvitt jag har förstått gäller samma regler inom all ridsport, vilket innebär att du måste kunna uppvisa ett giltigt vaccinationsintyg för att få starta.
 
jag ska ringa till henne. Hon får ta mej f*n leta fram dem.. De är inte gratis att tävla direkt..
 
jamen hon sa att hon hade alla papper klara.. men nu ska jag snacka me henne snart.. hon skulle ringa. så hon får försöka fixa de här nu.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 652
Senast: Lhas
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 124
Senast: Cambrie
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 973
Senast: ptr
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 913
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp