Angående att köpa begagnade saker

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Saint
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 2 626
Sv: Angående att köpa begagnade saker

Vad köper ni helst begagnat?
Vad skulle ni aldrig köpa begagnat?
Vilket är ert bästa fynd? :love:

Jag köper helst t.ex. sadlar begagnat (då de ska vara inridna, helst, de är ju mycket bekvämare då!)
Träns och täcken beror på lite. Hittar man något man vill ha begagnat är det ju inte helt fel att köpa det då det oftast är billigare att köpa begagnat!
Bästa fynd vet jag inte. Jag letar efter en bomfri sadel åt hästen, men de andra vill inte ha någon :mad:

kom på sadel köper jag gärna begangnat :)

jag har en del begagnat, 1 pessoabett 3-delat
1 gasnka tjockt schabrak de va nästan inte alls använt bara 2 gånger.
ett träns
och lite små prylar :)

jag älskar att fynda saker samanlagt har de kostat ca 1500:- alltihop. sen har jag en hel del nya saker också som jag köpt på ex hööks :love:

jag ha aldrig köpt begagnat men ha saker ute på tradera .
men skulle väl kunna tänka mig att köpa begagnat.....:D

Jag köper helst inte begagnat... isåfall lädergrejer, som träns och grimmor som ändå kan se fräscht ut.

Och sadel då!

Sen skulle jag väl kunna tänka mig att köpa annat av nån kompis isf, tex täcke, schabrak osv.

När jag tänker efter är det enda jag köpt begagnat ett träns av en användare här på buke:D

Jag kan mkt väl tänka mig att köpa begagnat! Dock inte ridbyxor, ridskor/stövlar, kavajer osv om jag köper över internet. Vill gärna prova sådana saker så att de passar. Om det finns begagnade saker i butiker så kollar jag alltid där, man kan faktiskt fynda!

Mitt bästa köp.. hm..vet faktiskt inte..

Har köpt ett par begagnade transportskydd nu, av en kompis låga Bucas.

jag har nog köpt nästan allt som går att köpa på tradera tror jag.. det är verkligen livsfarligt att börja! :angel: har blivit en riktig traderaholic och hästen ar fåt världens största garderob.... :d Men jag måste säga att det nte är många gånger jag itne blivit njd d grejerna, och är det något som inte passar kan man ju alltid sälja det på tradera igen....

Jag verkar samla på begagnade märkessadlar. De är ju inte alltid de passar men de kan ju vara bra att ha....

Hittills har ajg inte vågat köpa ngt begagnat från nätet, men väl sålt en del:)

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
4 110
Senast: lirco11
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 117
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 107

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka