Ange en spelare som huvudspelare

pigleton

Trådstartare
Ja jag vet inte hur man ska uttrycka det bättre än så men problemet är följande: Jag har installerat nero och nu öppnas alla filer automatiskt i Nero. Eller inte riktigt alla, en del öppnas inte alls. Därför vill jag nu ha kvar Nero i datorn som brännarprogram men ta bort det som huvudspelarprogram och istället gå tillbaka till Windows Media Player.

Så var finns knappen? Det borde ju finnas någon meny eller knapp där man kan ändra på en sådan här sak eller? Jag hittar i vilket fall inte någon. Hjälp?
 
Sv: Ange en spelare som huvudspelare

Du höger klickar på filen> Egenskaper> Kommer upp en ruta, Öppnas Med, Klicker på Ändra > Väljer Windows Media Player, Verkställer > Klickar OK> KLART

Hoppas du fattar...
 
Sv: Ange en spelare som huvudspelare

Jo det funkar ju om det handlar om enstaka filer jag vill öppna med den spelaren. Jag ville dock ha den som huvudspelare hela tiden, för att filer på nätet ska öppnas med rätt alternativ.
 

Liknande trådar

Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
409
Senast: Fideli
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 042
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 438
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 924
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp