Ångrar uppdatering av IE!

Mysaan

Trådstartare
Ja som jag skrev och nu vill jag byta tillbaks till som det var innan är detta möjligt?

Sv: Ångrar uppdatering av IE!

Och sedan kolla jag runt lite och hittade precis hur ajg skulle göra så nu är allt i sin ordning igen. Tror dock jag ska ta ett snack med sambon om att inte göra några uppdateringar eftersom varken han eller jag gillade denna.

Sv: Ångrar uppdatering av IE!

Om du skriver hur du gjorde eller vart du hittad elösningen så är inte tråden förgäves. =)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en bläckstråleskrivare med en hel del år på nacken. Den har i ganska många år enbart agerat scanner, pga nåt krångel efter byte...
Svar
7
· Visningar
360
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
633
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 101
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 071
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31