Empalie

Trådstartare
Hej! Är orolig inför förlossningen som förväntas bli i juli. Läste om aniball och hur man kan träna upp sig. Någon som har erfarenhet av den???????

Hej! Är orolig inför förlossningen som förväntas bli i juli. Läste om aniball och hur man kan träna upp sig. Någon som har erfarenhet av den???????

Kolla med din barnmorska, jag skulle inte börja experimentera med sånt på eget bevåg. Är du orolig för förlossningen, så kan det vara bra att prata med någon - din barnmorska borde kunna hjälpa dig med vart du kan vända dig.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 548
Senast: julgrisen
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 118
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Fick efter min tredje graviditet åderbråck på ena benet, inte särskilt mycket. Men det har blivit mer och mer hela tiden sedan dess, nu...
Svar
10
· Visningar
939
Senast: Humla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka