Anmäld till brukshundklubben :)

M

martina

Nu har jag äntligen anmält mig å jycken till klubben. Det blev en Nybörjar kurs!! Vovven är ju 11 månader och vi missade tyvärr valpkursen.
Så nu vill jag att ni håller tummarna för mig och min något tröga St: Bernhards flicka!!
 
Jag håller mina tummar i allafall. Du får hålla dina för mig också. Ska till brukshundklubben på kurs med min älskling också. Har har visserligen varit på kurs förut, men det var ett par år sedan, så det blir spännande att se hur det går.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 023
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
683
Senast: Mandarinen
·
Övr. Hund Skulle gärna vilja ha tips för passivitetsövningar och självkontroll övningar till min Leonberger på 18 månader. Vet att vi borde ha...
Svar
13
· Visningar
1 301
Senast: Korekatten
·
Övr. Hund Igår började äntligen den efterlängtade agilitykursen på klubben hemmavid. Hunden (Dsg-tik, 1 år gammal) skötte sig utmärkt, inga...
Svar
9
· Visningar
1 248
Senast: Elementary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp