Studentkorridoren (aka Dårulvsleken)

Kunde inte låta bli!
Jag tänkte att nu VET hon att jag är god och det hade du ju gjort om du var ulv också.
Sen är det så förbaskat kul att du är med
Och en sak till - jag vacklade ett tag när jag på allvar trodde att Habina lagt en fårulvsröst på dig och u var i lyan...
Men ja
Jag ba jaja, allt är som vanligt. Men sen började jag noja över dig för att du lät så tvärsäker på saker som sen visade sig vara fel men fattade inte heller varför du skulle spela så som ond.
 
Ulvar: diskuterade ni käk med varandra? Kunde inte alla bara göra samma val så att den ni ville skulle käkas skulle bli vald? Snurrig i huvudet, ursäkta om det står nåt om det.
 
Ulvar: diskuterade ni käk med varandra? Kunde inte alla bara göra samma val så att den ni ville skulle käkas skulle bli vald? Snurrig i huvudet, ursäkta om det står nåt om det.
Vi varierande. Tillslut blev man otålig.

Jag var väl inte så jätte nöjd över att bollen valde dig men eftersom cirkus tvivlade på att bollen var ond så var jag ändå nöjd med att mitt val inte gick igenom.
 
Jag gillade faktiskt att det var ledtrådar om roller, men hade varit kul om rollen avslöjats när nån dog så det blev mer att lägga pussel än bara gissa i blindo.
 
Valde nån inte en ulv till och med? (eller läste jag fel?)
Jag valde Habina när jag inte visste att hon var ulv
Tanken var ju att spårulven inte skulle hitta rätt direkt, utan kunna råka käka nån kollega av misstag, precis som dårulven skulle kunna råka käka en ulv, men lotten föll inte så.
Fast @Artline kompenserade ju med att lyncha Habina så fort hon kommit in i lyan istället. :p
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 867
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 432
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 211
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 576
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp