Studentkorridoren (aka Dårulvsleken)

Om alla valde olika så kunde de veta utifrån uppdateringen vem som käkades, men som när Snurrfian vann lotten trodde de att någon skyddats.
Den grejen var ju rätt kul 😅. Gillar upplägget men tycket det är trist när lotten får avgöra saker, funderar på om man kan ha nåt liknande men där inte lotten avgör. Lotten blir för slumpmässigt för mig.
 
Tack, strö salt i såren bara!

Nej jag tänkte bara på att såhär många inlägg är det inte så vanligt att det är i lekar 😊
Jag uppskattar alla dina inlägg och alla som skriver mkt , det är alltid intressanta tankar.
Det var inget illa menat 💖
 
Hur fattade du det? När hon började skriva om att jag velat skydda Elo tänkte jag att hon måste vara ond, hon kan inte på riktigt tro att jag skulle göra det.
Eftersom hon parade ihop mig och q1
Det var bara vi tre som röstat på Elo

Så jag gjorde en kvalificerad gissning att det var för att visa sig som hon gjort så
 
  • Gilla
Reactions: fio
Jag höll på att tuppa av när jag frick bli kompis med henne sista natten.

Det var min ENDA säkra goda. Det är så man lurar brallorna av allihop och det lyckades hon ju med förutom lite osis på slutet då.
Det förstår jag! Jag trodde ju att du skulle rösta på hemlig som sista ulven och så kom du från ingenstans och röstade på Artline. Jag fattade INGENTING.

Ja, lura brallorna av oss allihopa - det lyckades hon med. Men hur det gick till fattar jag fortfarande inte :D
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 875
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 513
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 246
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 592
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp