Anmälningsblankett

Ajda

Trådstartare
Första gången jag fyller i en anmälningsblankett för tävling så jag behöver hjälp. Ska fylla i SIF medlems nummer. är det det som står på baksidan av Islandshästtidningen?? Dvs SE0000112007.

Sv: Anmälningsblankett

Du behöver inte skriva det där SE0000, utan bara 112007 :)

JO, numer ska man faktiskt helst skriva SE0000 också, för det är faktiskt det som är medlemsnumret! ;) Men det gamla sättet att skriva är fortfarande såpass vedertaget så de flesta gör det ändå. (dvs skippar nollorna) Jämför med att hästarnas regnummer numer ska skrivas som SE1995*** istället för SE95****. :)

Haha okej, folk har alltid sagt till mig att man ska skippa nollorna :D Menmen, bra att veta! :D

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
568
Senast: Ramona
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 378
Senast: skiesabove
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Min luciadag i "korthet"... 12.15 (skulle vara 12.05 och jag hade suttit i foajén sedan 11.55) stod chauffören och bultade på porten...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Vad har ni för klösträd?