Anna Scarpati (????)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare piggis_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 297
Sv: Anna Scarpati (????)

Jo det heter så, har två schabrak och ylletäcket:love:
Marinblått dressyrschabrak + ylletäcke och ett grönt hoppschabrak och en täckeshängare också marinblå.:love: :angel:

Menar du rolles färger eller fias;)
Man kan ju som sagt göra dem hur man vill och fias skall vara blå/grå och silver :eek:

Pja, nja, de var inte överdrivet snygga. Dessutom var inte priset alls tilltalande...

Var hittar ni dem som är så dyra tycker inte dem är så farligt dyra 500 är väl inte så mycket för ett schabrak som du kan sätta ihop som du själv vill. Sen har man ju dessutom 25% rabatt i gårdsbutiken :D om man står inakoderad vilket inte gör något :banana:

Näe, var nån inne o beställde brunt/blått/grått, som den dära luvan som ligger i hyllan du vet :crazy:

tom C sa att det såg för djävligt ut :p

Liknande trådar

Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 896
P
  • Låst
Utrustning Ja, vad kom ni hem med från Scandinavium? Själv va jag där igår o hittade tyvärr inte alls mkt av det jag va ute efter :smirk: Jag...
Svar
5
· Visningar
1 184
Senast: Boj
·
P
Utrustning Hmm ja man kanske skulle ta o söka hjälp för sin täckesmani o shopping :rofl: Va i hästaffären (Börjes) igår o skulle köpa ETT...
Svar
18
· Visningar
1 366
Senast: lakrits
·
P
Utrustning Var inne på Börjes en sväng igår o tror de eller ej men dom hade RG-shabrak nu oxå! Kostade 665. Fanns i lite olika färger, bara full...
Svar
13
· Visningar
1 131
Senast: piggis_83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka