JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Annelie Eriksson spurtvann på miljontävlingen
Moderator
Hästnyheter
Annelie Eriksson och Jumeira Palm ox vann enstjärnig distansritt 82 km i Österrike på lördagen. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Sverige fick på lördagen ytterligare en häst FEI-kvalad inför EM i Bryssel den 17 augusti, när Annelie Eriksson lotsade in King Peak ox...
Hästnyheter
Peder Fredricsons framgångar på det fyrstjärniga meetinget i tyska Münster fortsatte på lördagen - nu med EM-reserven Christian K. ...
Hästnyheter
I dag rids VM i distansritt i Slovakien. Här kan du höra en intervju som Sveriges Radio P4 Dalarna har gjort med svenskan Annelie...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Kass i magen. Jag kan inte bli magsjuk när jag ska ner till släkting. Dricker te för att lugna den medan jag väntar på att tvätten ska...
MJLee
2 minuter sedan
Svar: 1 442
Visningar: 49 929
Allmänt
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Testade om det gick att jogga något på rundan idag, men luftvägarna sa nej tack trots att jag tagit astmamedicin precis innan vi gick...
farin
8 minuter sedan
Svar: 1 702
Visningar: 54 477
Allmänt
Smart watch
IT & mobiler Är det i förstahand en träningsklocka eller i första hand smarttelefonfunktionerna du prioriterar?
Jag tycker att det är en...
Breaktown
14 minuter sedan
Fågelobservationer
Övr. Djur Jag hörde göken när jag var på promenad för några dagar sen :)
Catsu
4 minuter sedan
Svar: 109
Visningar: 21 321
Djur
Somna in hemma
Hundhälsa För rätt många år sedan tog vi över en 9-årig beaucerontik då ägaren fått ändrade omständigheter. Pigg och kry hund men vi fick veta att...
Åsa A
30 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 1 487
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag gillar verkligen inte att så många hundraser (åtminstone de som inte också har prov) ska ha så tydlig könskaraktär. Jag tror att det...
BornAgain
42 minuter sedan
Svar: 1 919
Visningar: 186 777
Hund