Bukefalos 28 år!

LillaMy84

Trådstartare
Bästaste bästa Gunnar, finns där någon möjlighet att lägga till nån form av sortering i mindre områden än län på annonserna? Vissa typer av annonser är ju ganska beroende på var annonsören finns. Västra Götaland ex vis är ju rätt stort geografiskt område och det är inte alltid annonsören öht tänkt på att skriva var i länet denna finns.
Kunde kommunvis kanske varit en ide? Är det ett omöjligt projekt kanske en liten påminnelse kunds läggas in för folk som ska annonsera?
:bow:
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 666
Senast: Ajda
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
35 044
Senast: monster1
·
Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
5 691
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
962
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp