Nytt annonssystem

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som ni kanske vet har det varit en del problem med det gamla annonssystemet, vissa användare har haft problem med att få fungerande lösenord, andra med att ändra i sina annonser, sista tiden har något även hänt med sökningen på län. Ibland har det även gått väldigt segt på annonssidorna.

För att lösa dessa och andra problem har jag tittat på ett antal olika alternativ.
Den lösning jag valt är att låta ett professionellt annonsförmedlingsföretag ta hand om driften av annonssidorna.

Jag och Bukefalos har därför i dagarna inlett ett samarbete med AnnonsDirekt.se.

Just nu håller alla gamla annonser på att flyttas till det nya systemet.
Först flyttas själva annonserna över, bilder och liknande kommer också att läggas in när själva annonserna flyttats färdigt.

Tyvärr kommer du som annonsör inte åt att ändra eller ta bort dessa gamla överflyttade annonser.
För eventuella ändringar eller om du vill ta bort en annons, skall du höra av dig direkt till AnnonsDirekt.se på följande e-postadress:

bukefalos@annonsdirekt.se

Förutom de överflyttade hästrelaterade annonserna finner du även ett stort antal andra annonskategorier hos AnnonsDirekt.se där du kan läsa och annonsera gratis.
I dagsläget finns det över 40.000 annonser i nätverket.

Prova gärna det nya systemets nya möjligheter.

Här är länken direkt till hästannonssidorna:

http://www.annonsdirekt.se/bukefalos
 
Jag låser den här tråden nu, då den börjar bli väldigt lång.
Fortsätt gärna diskussionen i den nya nålade tråden som finns.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Som ni kanske redan sett har jag flyttat över annonser från det gamla annonssystemet till ett nytt här...
Svar
15
· Visningar
1 646
Senast: pinky
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webbsidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men de heter nu Bukefalos.com sedan...
Svar
2
· Visningar
1 137
Senast: Mim
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webb-sidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men sedan fick de domänen...
Svar
17
· Visningar
6 003
Senast: Mim
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Försöker nedan beskriva hur man skall göra om man har problem med att logga in. En anledning till problem kan vara att gamla cookies...
Svar
14
· Visningar
2 380
Senast: Tican
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp