Annonsera mera V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det med att särskriva när man är ute på jobb med sina hästar 🙈
 

Bifogade filer

  • 7155C671-2F61-443A-BF09-BE91DE420B38.jpeg
    7155C671-2F61-443A-BF09-BE91DE420B38.jpeg
    144,6 KB · Visningar: 264
Det är så många som först är intresserade av hästar sen; "tyvärr för långt bort :cry::cry::cry::cry:"

Jag menar, om man är intresserad kan man väl hantera avståndet? (såklart finns det undantag)
Den senaste är en häst i Stockholmsområdet och hon som kommenterade bor i Östergötland.. ja menar, hur nära ska den vara?
 
Det är så många som först är intresserade av hästar sen; "tyvärr för långt bort :cry::cry::cry::cry:"

Jag menar, om man är intresserad kan man väl hantera avståndet? (såklart finns det undantag)
Den senaste är en häst i Stockholmsområdet och hon som kommenterade bor i Östergötland.. ja menar, hur nära ska den vara?

Jag undrar varför skriver så? Vill man att hästägaren ska köra hem hästen till en för en privat visning? Annars är ju kommentaren fullständigt meningslös.
 
Jag undrar varför skriver så? Vill man att hästägaren ska köra hem hästen till en för en privat visning? Annars är ju kommentaren fullständigt meningslös.
Kanske för att ge ett svar, eftersom säljaren hade svarat på dennes fråga.
 
En annonsör i norra Sverige, som skriver att hästen endast säljes till södra Sverige. Så många frågor...är hästen väldigt frusen? Rädd för renar kanske? Och vad räknas till södra Sverige?
Verkar märkligt men en anledning kan vara att man tycker det är jobbigt att behöva möta sin gamla häst på tävlingar och träningar. Här uppe är det inte så många tävlingar och alla åker på alla tävlingar inom 20 mil, typ. Så chansen att träffas på på tävlingar är stor.
Eller så har man något att dölja och tänker att det är lättare att sälja långt bort och kanske utan provridning.
 
Vår store brune bodde 3 månader i Haparanda. Dit åkte en levnadsglad, välskolad, välmående kille, hem kom en mager pålle helt utan livslust. Vi har i efterhand insett att han tycker mörker är otäckt och snö äter typ hästar (han kommer från Holland).

Kanske en sån pålle? ;-)

/L
En annonsör i norra Sverige, som skriver att hästen endast säljes till södra Sverige. Så många frågor...är hästen väldigt frusen? Rädd för renar kanske? Och vad räknas till södra Sverige?
 
Fan vad jag stör mig på att det så sällan står mankhöjd på islandshästar i annonser. Om jag ska köpa en sån vill jag ju veta om hästen är 132 eller 147 liksom.
*ponnyn :D

Och jag stör mig på att islandshästar kommer upp när man nu söker på mankhöjdsintervall på h*stnet.. Sök C och D-ponny så är en tredjedel islänningar.. Borde vara en separat kategori.
 
Allting har som bekant ett slut, och nu är den här tråden uppe i 2000 inlägg.

Jag stänger den men gör gärna en Annonsera mera VI.

/moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
32 33 34
Svar
667
· Visningar
46 453
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 932
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
1 720
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag har annonserat på fb om att jag söker jobb. Man brukar få konstiga svar. Ibland går det inte att få svar på frågor man har om jobbet...
Svar
2
· Visningar
571
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp