Annonsera mera V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det där med att kolla igenom stavningen i annonsen innan:up:

Ja heter *** och min matte orkar inte med mej, ja kräver mycket tid o uppmärksamhet! Ja tycker om att få uppgifter och jobba! Annars blir ja sur! Ja är bufflig och försöker gärna skrämmas: ja är ingen barnhäst fast ja har inget emot att böra dom på min rygg! Ja kräver en mycket häst kunnig människa; ja är dessutom när ja blir riden ganska seg så starka ben behövs,ja är piggare i skogen och säker på mina fötter! Ja är mjuk att rida och lätt att skos bara man visar vem som bestämmer ,,, ja är dessutom tömkörd, ja är dessutom ganska snygg med en silkesmjuk man,


Ja, den slutar så. Mitt i en mening...
 
Det där med att kolla igenom stavningen i annonsen innan:up:

Ja heter *** och min matte orkar inte med mej, ja kräver mycket tid o uppmärksamhet! Ja tycker om att få uppgifter och jobba! Annars blir ja sur! Ja är bufflig och försöker gärna skrämmas: ja är ingen barnhäst fast ja har inget emot att böra dom på min rygg! Ja kräver en mycket häst kunnig människa; ja är dessutom när ja blir riden ganska seg så starka ben behövs,ja är piggare i skogen och säker på mina fötter! Ja är mjuk att rida och lätt att skos bara man visar vem som bestämmer ,,, ja är dessutom tömkörd, ja är dessutom ganska snygg med en silkesmjuk man,


Ja, den slutar så. Mitt i en mening...
Alltid imponerad över djur som skriver sina egna annonser! Kan inte vara lätt att trycka in rätt bokstäver.
 
Funderar på att omplacera mina två hundar till lämpligt fruntimmer. Följer med allt som hör till hundarna så som bäddar, skålar, mat, husse, koppel, selar, bilburar m.m.

De är såklart allt i ett paket som gäller eller ingenting.hemmet viktigare än priset. Ser gärna att dom hamnar inom västerbotten. Mejla mig vad du har att erbjuda


Lämpligt fruntimmer. Först blev jag arg, sen började jag skratta, sen blev jag arg igen och skrattade fastän jag var arg...
 
Funderar på att omplacera mina två hundar till lämpligt fruntimmer. Följer med allt som hör till hundarna så som bäddar, skålar, mat, husse, koppel, selar, bilburar m.m.

De är såklart allt i ett paket som gäller eller ingenting.hemmet viktigare än priset. Ser gärna att dom hamnar inom västerbotten. Mejla mig vad du har att erbjuda


Lämpligt fruntimmer. Först blev jag arg, sen började jag skratta, sen blev jag arg igen och skrattade fastän jag var arg...
Det är ett aprilskämt. Inte ett särskilt bra ett men.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
50 985
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 974
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
1 779
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag har annonserat på fb om att jag söker jobb. Man brukar få konstiga svar. Ibland går det inte att få svar på frågor man har om jobbet...
Svar
2
· Visningar
589
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp