Annonsera mera V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Därför att det är det man får lära sig på ridskolan :( Går inte hästen i form eller testar är den "dum" och ska ha en gummisnodd och ett spörapp :mad:
Har själv inga bra erfarenheter av den här människan, hästhandlare som jag köpte min första häst av och där var det minsann en massa saker som vi inte fick veta.. Skulle aldrig våga köpa något av henne igen, hon verkar sälja lite vad som helst.
 
Två stycken som söker medryttarhästar, en är intresserad av träning och tävling främst hoppning, den andra också träning hoppning men inte tävling. Får svar av en med islandshästar :banghead: det är kanske inte den rasen man är ute efter som just disciplinen hoppning är den intressanta :meh: (oavsett hur allsidiga dom nu kan vara).
 
Två stycken som söker medryttarhästar, en är intresserad av träning och tävling främst hoppning, den andra också träning hoppning men inte tävling. Får svar av en med islandshästar :banghead: det är kanske inte den rasen man är ute efter som just disciplinen hoppning är den intressanta :meh: (oavsett hur allsidiga dom nu kan vara).
Beror kanske på ryttarnas nivå om den inte skrevs ut. Tänker att om man är 13 år kanske det är blåbärhoppningen på ridskolan en gång i halvåret som är tävling:D
 
Beror kanske på ryttarnas nivå om den inte skrevs ut. Tänker att om man är 13 år kanske det är blåbärhoppningen på ridskolan en gång i halvåret som är tävling:D
Båda var 18 och det var tydligt att kunskap och intresse inte var på blåbärshoppning nivå :p
 
Det känns ju som att dom antingen har skrivit fel eller bara ljuger.
Är nåra år sen men då låg en 4 åring ute som ”bytte i vartannat”
På filmen ser man mycket riktigt en häst komma galopperandes på en åker över tygeln och byter en gång och sen byter den igen. Knappast på nån hjälp men visst var det i vartannat den gången:p
Vad jag vill säga är att det som är ”utbildad msv dressyr” inte för alla innebär att den ska göra rörelserna på tävlingsmässig nivå eller ens när man ber om det. Det finns många verkligheter:o;)
 
Är nåra år sen men då låg en 4 åring ute som ”bytte i vartannat”
På filmen ser man mycket riktigt en häst komma galopperandes på en åker över tygeln och byter en gång och sen byter den igen. Knappast på nån hjälp men visst var det i vartannat den gången:p
Vad jag vill säga är att det som är ”utbildad msv dressyr” inte för alla innebär att den ska göra rörelserna på tävlingsmässig nivå eller ens när man ber om det. Det finns många verkligheter:o;)
Ha ha, ja det är sant förstås.

Men tänker också att om man anser sig ha en häst i MSV klass så borde man väl också anse den vara värd mer än 15.
 
Är nåra år sen men då låg en 4 åring ute som ”bytte i vartannat”
På filmen ser man mycket riktigt en häst komma galopperandes på en åker över tygeln och byter en gång och sen byter den igen. Knappast på nån hjälp men visst var det i vartannat den gången:p
Vad jag vill säga är att det som är ”utbildad msv dressyr” inte för alla innebär att den ska göra rörelserna på tävlingsmässig nivå eller ens när man ber om det. Det finns många verkligheter:o;)

Har sett den hästen till salu nyligen - samma säljare fortfarande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
51 032
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 974
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
1 779
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag har annonserat på fb om att jag söker jobb. Man brukar få konstiga svar. Ibland går det inte att få svar på frågor man har om jobbet...
Svar
2
· Visningar
589
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Kattsnack 10
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp