Annonsera mera V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ponny till salu för att den är ”för lat” för ridskolan.. :confused:

Tycker den ser ut att vara en trevlig, snäll, lugn och trygg ponny av filmen att döma. Dessutom en större d-ponny, så jag tänker den hade varit perfekt för äldre barn/vuxna som inte ännu är så rutinerade?

Men jag tro det är mer som inte kommer fram i annonsen, för den var misstänkt billig och har inte blivit såld fast jag sett annonsen förut.
En ponny som inte kan "tjäna sitt levebröd" på lektioner är ju oerhört dyr i drift på en ridskola, och förhindrar kanske dessutom att man kan ta in en ny som passar/behövs i verksamheten. Så jag förstår att en ridskola är beredd att sälja billigt, även om inget är fel med ponnyn (mer än att den kanske har tröttnat).
 
Har du försökt sälja en bil på Blocket nån gång? Då om inte förr så tappar iaf jag hoppet om mänskligheten! :laugh::banghead:
Jag har. En annons som inte innehåller viss info, drar till sig nötterna. Jag höll på att få hjärnblödning så jag kostade på mig att uppdatera texten och slapp dem sen. Därefter var det lugnt och skönt ett tag. Sen var det en som köpte bilen utan tjafs.
 
Jag har. En annons som inte innehåller viss info, drar till sig nötterna. Jag höll på att få hjärnblödning så jag kostade på mig att uppdatera texten och slapp dem sen. Därefter var det lugnt och skönt ett tag. Sen var det en som köpte bilen utan tjafs.
Inte enligt min erfarenhet, sålt både en dyr och en billig bil med all tänkbar info men nötterna var detsamma. :yuck:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
32 33 34
Svar
667
· Visningar
46 576
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 932
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
1 722
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag har annonserat på fb om att jag söker jobb. Man brukar få konstiga svar. Ibland går det inte att få svar på frågor man har om jobbet...
Svar
2
· Visningar
571
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp