Annonsera mera VII

• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare Reville
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 001
  • Visningar Visningar 267 235
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har försökt få köpa en hals till amigotäcken av en som säljer en oandvänd. Problemet är att hen begär mer än vad nypris i butik är och vägrar sänka priset med hänvisning till att hen har betalat ett högre pris för den 🙄
Kan man sälja bara halsar? Har också en oanvänd liggandes men trodde inte det gick 🤓

Kan man sälja bara halsar? Har också en oanvänd liggandes men trodde inte det gick 🤓
Absolut!
Jag köpte ett begagnat täcke med hals i stl M, men den var kortare än ponnyns hals i stl S så nu behöver jag en större. Men många begagnade täcken säljs utan hals så då kan det behövas köpas till tex 😊

"Analyserat hösilage perfekt till lättflödda hästar!"

Jättehögt i socker, kvot på 3 och meddelhögt i energi

Hur skulle det vara bra för någon häst?
Tycker nästan alltid att det som annonseras ut som perfekt "hästfoder" har skitkassa värden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?! 7 8 9
Svar
169
· Visningar
18 526
Gnägg Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter? Min... 2
Svar
24
· Visningar
1 519
Hästmänniskan Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Min dotter har en foderhäst. En varmblodstravare,7 årigt sto. Hon har inte haft föl,är inte inkörd. Hon kan alla gångarter men inget... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 974
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V