Annonsering på bloggen

Saeta

Trådstartare
Jag ska börja annonsera på min blogg, men hur fasiken får man in annonerna? :confused::p

Jag kunde förut men nu går de inte:mad:
Nån som vet?

Sv: Annonsering på bloggen

Ingen som har en aning eller vet någonstans där man kan få hjälp?

Vad är det för annonser? Erbjuder bloggtjänsten egna annonser? Om det gäller Google Adsense eller liknande brukar man bara klistra in en snutt JavaScript i hemsidornas källkod :)

Ja de är från Double.net xD de är som typ "banner" liknande så man får välja olika loggar, och de finns en kod. Men hur fasiken får man in dom? Eller är det meningen att lägga in i själva inläggen?
Jag vill gärna ha reklamen på sidorna :laugh:

Din bloggleverantör och/eller annonsföretaget är nog rätt person att kontakta!

mjo möjligtvis, men tänkte om de fanns någon kunnig här inne. Men tydligen inte :p

Tack för tipset, men jag är redan en storanvändare av den sidan och har försökt från punkt till punkt men de vill inte funka :mad:

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
396
Senast: sweep
·
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
895
Senast: Enya
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 610
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka