Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hörde av en hovslagare att det är ovanligt många fall av fång i år. Är det något som någon mer än jag hört?
Bör man kanske vara extra försiktig även om man inte har hästar som tillhör en utpräglad riskgrupp?
Har (peppar,peppar...) aldrig haft ågon häst med fång. Vad är den/ de absolut första signalerna på fång som man bör vara observant på?
Min häst fick fång i förra veckan... Stor häst, bra kondis men fet från bete (10 dgr hann han gå), riden varannan till varje dag i skog, hoppning o dressyr. Har gått på bete varje år i 14 år, nu fick han det. Fick höra av vet att en Grand Prixhäst fick detsamma i veckan. Inget bete, hårdtränad och tävlad!????
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Hästmänniskan
Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här.
Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
Trädgård & Växter Planterade om mina igår från pyttekrukan där dom bott i säkert 3-4 veckor. Grodde jättebra och sen har det gått saaaaakta. Knappt några...
Hästmänniskan Nyligt fått diagnosen hypermobil Ehlers-Danlos, och känner att det var mycket som plötsligt blev begripligt angående mina svårigheter i...