Ännu en matchningstråd.. :P

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lawendel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 061
L

Lawendel

Kommer med ännu en matchningstråd :p.. Men det var faktiskt ett tag sen jag höll på att tjata med hur många såna trådar som helst :angel:..

Jag hade bestämt mig för att Z skulle ha gröna grejer, ingen annan färg! Men nu är det så att jag knappt får tag på grejer i den nyans jag vill ha (oliv och mossgrönt), så jag har tröttnat lite.. Så jag undrar, vilken färg utom grön tror ni Z skulle passa i? Någon färg som är relativt lätt att få tag i :p

19270559.jpg

18736390.jpg

Han är som ni ser väldigt rödaktig...

Tacksam för svar :bow: :D

Sv: Ännu en matchningstråd.. :P

jag har också en röding, dock inte lika röd som din, men jag kör på marinblått och svart :)

Söt häst! Jag hade en i liknande färg tidigare, och jag tyckte hon var fantastisk i smaragdgrönt. körde på det och svart och vitt, inte så annorlunda men lätt att hitta och snyggt.
U

Svart, vitt, blått och alla nyanser av grönt passar bra

Smaragdgrönt? Låter fint iallafall :D! Har du någon bild så jag får se?

Okej! Ja, jag har funderat lite på marinblått, eftersom de flesta saker (schabrak, täcken etc.) alltid finns i den färgen! :)

*kl*

Jag har för övrigt brun utrustning (helt "vanlig" brun till mörkbrun).

Beigt/vaniljgult skulle vara jättefint på din häst :d
Marin, svart, vitt, brunt funkar alltid.. Oliv och mossgrönt som du hade tänkt låter ocå snyggt!

Det du ska undvika är röda nyanser, rosa, rött, gult. :)

Hmm.. jag tror inte det, inte så många som fotat oss känns det som.. Men hästen är den på avataren. ;) Blått funkar också bra, jag hade inte valt ljusblått kanske..
U

Ja, helst vill jag ha en komination av beigt och grönt på min utrustning, men som sagt så har jag tröttnat på att leta efter såna grejer eftersom det nästan aldrig finns :mad:... Pållen passar jättebra i ett schabrak från H**ks, som är grönt med en dubbel passpoal som är beige-gult och grönt, och ett typ ljusbeige kantband :d! Men den kombinationen hittar man kanske inte så lätt..

Nej, rosa är helt uteslutet! Bara tanken på honom i chockrosa skrämmer mig :eek: :crazy: :p

jag & Honey kör på svart, rött (mest detaljer..), vitt och grönt :) de flesta hästar passar i svart, tycker jag ;)

men skulle inte mörkblått, brunt (kaffelatte-färg?), och svart vara snygg komb.?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 116
Senast: sorbifolia
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra... 2
Svar
33
· Visningar
12 688
Senast: Mirre
·
Dressyr Eftersom jag med största sannolikhet kommer få kommentarer om det: ja, jag vet att det mesta går att hitta i TR... Men det är så många... 2
Svar
23
· Visningar
2 346
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pluggtråden
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur