Antal bilder i en tråd

Constance

Trådstartare
Ja, hur många bilder får man lägga in i en tråd?

Är det någon skillnad på synliga bilder och länkar?

Sv: Antal bilder i en tråd

Hur många som helst?

Ja, länkar klickar man på:idea:. Nej men förut skulle man länka till stora bilder, men nu får ju alla samma lilla storlek. Man kan inte skriva hur mycket bilder eller smileys som helst i ett inlägg, utan då får man fortsätta i nästa.

Men nu sa jag nog sådant du redan visste.

Inte en susning. Har för mig att det är 11, o vart jag fått det ifrån vet jag inte, då är alla bilder inräknat (foton + smilysar).

Men testa hur många du får plats med.

Jaha, så det gäller smileys också?
Då förstår jag varför jag ena gången kan lägga ut 10 bilder, och en annan gång bara 5.... ;)

Liknande trådar

Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
427
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Under trådrubriken inne i varje tråd finns prefix samt vem som startat tråden och när det gjordes. Jag har nu även efter det lagt till...
Svar
14
· Visningar
926
Senast: Ceta
·
Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
2
· Visningar
544
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
998
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka