Antibiotikan Hippotrim är restnoterad

Jag tycker det här är obehagligt. I nästan 1 år har flera NSAID till katt till och från varit jättesvårt att få tag på. För oss med djur med smärtproblematik är det otroligt stressande. Min får bara vid behov och jag har tagit ut en extra ask, så jag har. Men om det fortsätter...

Senast ändrad:
Jag tycker det här är obehagligt. I nästan 1 år har flera NSAID till katt till och från varit jättesvårt att få tag på. För oss med djur med smärtproblematik är det otroligt stressande. Min får bara vid behov och jag har tagit ut en extra ask, så jag har. Men om det fortsätter...
Det har varit samma sak till häst. Nu har det väl dock kommit en annan NSAID till häst men tillgången på den har också varierat så jag håller med dig, det är obehagligt och stressande när medicin inte finns oavsett om det är till djur eller människa.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
634
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
1 032
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Jag har matproblem som jag inte kommer tillrätta med själv, och är så urbota less på det. Jag behöver alltså hjälp med detta men behöver...
Svar
5
· Visningar
1 692
Senast: Skjøldur
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter att min första upprördhet lagt sig över min skenande vikt samt bekräftelsen jag fick på mina hälsoproblem i boken som handlade om...
Svar
4
· Visningar
1 874
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka