antiskall med remote

MaRomer

Trådstartare
Och som inte är med vibration och ljud;) Och vi vill inte ha med automatik utan vill kunna bestämma själva när hon får skälla och inte skälla.

Finns det??

Har fått tips om att använda detta på vår tik som bara ska ha sista ordet oavsett.

Vi tränar regelbundet för instruktörer och är aktiva inom hundklubben. Och hon är superlydig i alla andra lägen men just skallet får vi inte bukt på. (5 årig golden)

Är det någon här som använt dem?? Vad har ni för erfarenheter?

Vi har alltså inte bestämt oss för att köpa ett utan vill ta reda lite mer om det först.

Sv: antiskall med remote

Jag har haft ett med fjärrkontroll. Jag trycker på knappen och så kommer vattenstrålen. Det som var med mitt var att det var en tunn plasttråd som var själva antennen(den satt på dosan som hunden har runt halsen) eller vad man ska kalla det för. Den gick av och sen var det halsbandet förbrukat. Nu hade jag lånat ett gammalt så jag vet inte hur det är på de nya. Finns att hyra i vissa affärer, gör det och prova så du vet att det funkar som du vill, de är ju inte direkt billiga. Jag hade det för att få stopp på fågeljakten. När hon visade intresse för fåglar och inte lyssnade och drog efter så fick hon ett nej och en sprutt, funkade bra.

Denna dam är ju även ganska bra på att jaga stalllägarens katter:/

Vet att det tyvärr ej går att hyra i vår lilla håla iaf!

Visst är det konstigt med katter. Katten hemma går bra men stallets katter ICKE:crazy:

Visst är det konstigt med katter. Katten hemma går bra men stallets katter ICKE:crazy:

Nu har ju inte vi några katter själva men mina föräldrar har och en av de katterna bryr hon sig inte om alls. Kan vara så att för att den är samma färg som henne;) ALlla andra katter ska jagas upp i träd osv:/

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 683
Övr. Hund Långt men jag hoppas ni orkar läsa ändå! Vår nyss fyllda 1 åriga golden har på sista tiden haft lett att jaga upp sig i förväntan...
Svar
5
· Visningar
2 677
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
13 210

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka