antislipp padd?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _Ida_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 078
Sv: antislipp padd?

den där hade jag. behöver den inte längre då jag bytte ut sadeln till en annan.. men den hjälpte lite tror ja faktist :) ja gillar den

En fundering, Top Reiters är ju ganska stor, läggs väl på under schabraket med lufttunnel mellan pad o rygg kan jag tänka mig, men knappast trevligt för hästen om den skall bli så himla svettig då den används, tänk er på sommaren:(
denna då på bild, där kan man ju knappast få till en luftunnel mellan pad o rygg, den är ganska liten så hjälper den överhuvudtaget:confused: , det hål mitt uppepå i ryggradsläge ser lite lustigt ut, nån speciell tanke elle bara ett "lufthål"?

KL
Nu har jag testat matt-shiten från ikea, och jag kan bara meddela att det var kass!! (sååå oväntat! :smirk: )

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning Kanske bara jag som är dålig på att leta men varför finns det så få dressyrsadelmodeller till ponny? Dottern har hittills ridit i en...
Svar
4
· Visningar
1 377
Senast: ylvalill
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
4 677
Senast: mackan
·
Utrustning Vi ska köpa en ponny som hos nuvarande ägare enbart rids i dressyr och de har därför inte satsat på hoppsadel till honom utan köpt en...
Svar
13
· Visningar
4 191
Senast: Harbor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka