Äntligen parar han!!

fettso

Trådstartare
Ja nu har Marly parat sig med Ariel!!
Det är tredje dagen idag, så från vilken dag ska jag räkna sedan?
När kan man se om det tagit sig?

*Spännande*

Sv: Äntligen parar han!!

Jag brukar räkna från första parningsdagen.

Ca. tre-fyra veckor (eller ca.18-35 dagar) in i dräktigheten brukar man kunna se att honans spenar blir mer rosa/röda till färgen och blir större och mer framträdande. Man kan ofta se/känna att hon blir rundare ungefär vid samma tidpunkt, lite beroende på hur många ungar hon har naturligtvis.

Lycka till med din kull!

Sv: Äntligen parar han!!

Honan är mest mottaglig på tredje dagen i löpet så den dagen räknar jag från. Efter ca 3 veckor kan du se att tuttarna blir rödare och mer svullna.

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
506
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
782
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
244
Senast: Glimra
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 279
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka