JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Äntligen börjar träningarna komma igång!!!
Lollo-träningar var annan fredag!
Idag och imorrn så är det dressyrträning för Anne Person och nästa helg två hopp-pass för Johan Spetz!!!
Men Hoppträningarna för Ulf blir bara en gång i månaden...
och dessutom på helg eller måndag, det funkar inte alls för mig (f*n)! Då tävlar jag ju eller har tävlat precis!!!
Ja ja, nu blir det i alla fall ljusare och ljusare så då vet jag att våren e på väg!!!
Vår, vår, vår!!!
Sv: Äntligen träningar!!!
fast terrängen får vänta tills snön försvinner
men annars har mina träningar kommit igång de med
och så en massa hoppkurser
Sv: Äntligen träningar!!!
Vad härligt!!
Själv sitter man fortfarande och nöter dressyren.
Jädrans vad fin hästskrället ska gå i år
Lycka till på träningarna!
Träning
Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Hoppning
Lite relevant bakgrund. Jag hoppade och tävlade massvis på ponny när jag var ung och orädd (upp till 1.20 på C- och D-ponny). Sen hade...
Ridning
Jag letar med ljus och lykta efter en terrängträning/pay & cross eller liknande på söndag den 3:e juni någonstans i mellansverige. Ska...
Western
Har precis kommit hem från stallet; och jag är så jäklarns frustrerad! - Ursäkta på förhand ang alla svordomar... :crazy:
Först är...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Drömt. Som oftast inte mardrömmar men det stör.
Dricker mitt första kaffe på fyra dygn. Var inte wow. Får se vad magen säger.
Jobb 8-16...
Lilla
16 minuter sedan
Svar: 794
Visningar: 23 156
Allmänt
Tandfen utan kontanter
Småbarn De flesta traditioner ser väl märkliga ut om man skulle betrakta dem ur någon sorts utifrånperspektiv med rent rationella glasögon. Men...
MiaMia
17 minuter sedan
Svar: 20
Visningar: 998
Barn
Småbarn, vitaminer, kosttillskott?
Småbarn Jag tänker på palttunnbröd som de rekommenderar på BVC till bebisar 6+ månader. Om man mortlar skivorna kan man ha det i "vad som helst"...
McFlurry
48 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 261
Barn