Äntligen!! *varning för skryt* :)

simba_112

Trådstartare
Jag och Troja har tragglat i ettan i lydnaden ett bra tag nu, de flesta momenten har suttit bra länge men vi har haft problem med platsen.
Men idag låg hon! Redan där var jag överlycklig och kände att vi kommit över ett svårt hinder på vår väg.

Men vi var inte klara där. Långt ifrån! Hon går in och är taggad till tusen vilket resulterar i att vi äntligen tar vårt 1a pris! Men idag nöjde vi oss inte med det heller;)
Knep en 1a placering oxå! OCH blev klubbmästare!!! :)
Gissa om man svävade på moln?!?
Men jag har sagt det ganska länge, när det väl släpper kommer det göra det rejält!
Totalpoängen blev 187 av 200 möjliga :)

Sv: Äntligen!! *varning för skryt* :)

Tack allihopa!!:)
Det känns faktiskt ganska overkligt än om jag ska vara ärlig:D
Jag har inte bestämt än hur vi ska göra, om vi satsar på LP trots allt.. Hade tänkt skita i det i och med att vi tragglat så länge men å andra sidan är vi inte klara för tvåan än och jag vet inte om jag vill göra uppehåll i tävlandet just nu. Vi har två tävlingar väldigt tätt inpå varandra nu i juli och det skulle ju vara rätt skönt att fixa LPt då;)
Vi får nog helt enkelt se hur det går på träning.
Nu vet jag ju i alla fall hur jag ska gå till väga för att få henne att ligga kvar på platsen och de andra momenten är jag inte orolig för.
Så, som det lutar mot just nu så blir det att träna enbart på tvåans moment och satsa på LPt i ettan:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Borlänge?
  • Eurovision 2025
  • Positiva tråden del 2

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka