• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Krims
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 766
Neeeej...va KUL :bump: :bump: :bump:

Gud va stolt du ska vara nu...å pålle varit så duktig :love: :love:

(men länken funkade inte) knallar in på atg istället :)

Men du....känner du den kusken?? Tror han har en av mina favvissar i träning nu...har undrat hur det gått för honom( hästen alltså)

Det ska jag, åker nog dit på fredag då jag är ledig. Bäst jag ger Rhode en puss först för när jag gett mig på Rimson tar väl pussarna slut. :love: :love:

:smirk: :smirk: Grattis i mängder! Väl kört och hästen var ruggigt bra - har inte Erik jobbat åt Tarzan? Vi har nog setts där..?
Vi kanske möts i nästa löp, vem vet?!

Jo han jobbade där en period för några år sen, jag var aldrig där, då.
Var du där och såg loppet igår?
Jag jobbar i Värmland under sommaren och hade inte chans att åka :cry: men det gör inget han får gärna vinna ändå :bump: :bump:

Tack! Har under 16 år i sporten aldrig haft en egen häst som vunnit. Nu är segertavlan beställd, frågan är om jag ska sätta den på hedersplats eller om jag ska tömma en vägg och sätta denna tavla längst upp i vänstra hörnet :D :D

Oj då förstår jag att det här var en underbar seger!
Kan du inte sätta den på hedersplats först och flytta den till vänstra hörnet när du får fler? :D

jo det blir nog bäst...inte utmana ödet.. :D
Lite svårt att koncentrera sig idag. Jag ser mest ut så här: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana:

Åh jag vet!Jag kommer ihåg känslan fast det var 9 år sen jag fick uppleva den :)

Menar du en sån här :p :p :angel:

nuttesh%c3%b6rn.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 279
Senast: Nota
·
Avel Årets första föl nedkom igår kväll lite tidigare än väntat (bf 7 mars). Pigg liten krabat med bläs och två vit strumpor 💕 Svårt att se...
Svar
2
· Visningar
419
Senast: Freazer
·
Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
889
Senast: tara
·
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
608

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Bildtråd
  • Slår med huvud i ena varvet
Tillbaka