Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Escodobe: Jo doglistener signaler fungerar utmärkt på alla hundar! och jo mina hundar blir tysta och släpper ansvaret! Till skillnad från dig! så är jag inte intresserad av att få mina hundar att sluta prata! Att sätta dom i köket fungerar utmärkt och pratar dom tystnar dom efter ngr sekunder! Kopplet plockar bort stress och släpper ansvar! Att bekräfta en hund i stress ökar stressen! Därför ignorerar man! När jag har tackat vet flocken att "faran" är över och att jag tagit över situationen! Men använd de "berömda" halsbandet om du tror de är hundens kommunication;-) jag behöver de inte jag har lösningen:-) *voff voff*![]()
.
Vrålapan har lättare till skall och aktivitet och då lärde jag honom att komma till mig istället för att rusa till dörren när klockan ringde. Det genom att belöna precis INNAN hunden skällde. Jag lärde helt enkelt in ett ALTERNATIVT beteende till skall.
Som sagt, där ska jag inte skryta för mycket eftersom han fått återfall nu när jag slarvat (haft hundvakter hela våren och ny partner som inte agerat korrekt)
Där är mitt problem oxå. Hunden kräver konsekvent träning men det är bara JAG som gör rätt för att vi ska lyckas lära om. De andra blir stressade och arga på hunden, suck. Jag upprepar och upprepar hur man SKA göra men...
Escodobe: Hahahahaha förlåt men vad de du du inte fattar i texten?? Jag förklara att hade mina HUNDAR känt sig stressade eller OM DOM INTE tystnat DÅ hade jag gett dom signalerna genom antingen sitta i köket eller koppla. De tar bort stress och släpper ansvar. Sen Sa jag: MEN DE BEHÖVER JAG EJ GÖRA ALLS LÄNGRE FÖR DOM TYSTNAR VID *TACK TACK* NEJ MINA HUNDAR HAR JAG INGET PROBLEM VAD GÄLLER SKÄLLANDE VID DÖRREN!
Hahahahaha du e lite komisk för du missuppfattar allt de jag skrivit:-D och nej åter igen jag har inga tok skällande hundar jag Har skrivit flera gånger att dom tystnar när jag tackat! Vad bra för dig att någon skulle kunna stå och ringa på din klocka i 20 minuter.. haha! Asså förlåt att jag skrattar men jag tycker de är lite komiskt hela denna diskution med dig:-D mina hade inte heller tok skällt om någon stod och ringde och ringde på klockan. dom hade nog tyckt de vart en lite kokko person eftersom matte inte bryr sig ej heller öppnarså nej jag behöver inte koppla ej heller plocka bort dom! Dom tystnar vi *tack tack* fattar du eller? ska du svara mig igen?
Hur som helst är inte din uppfattning rätt angående min flock! Ha de bra*voff voff*
![]()