användarnamn

D

Darul

är alla användarnamn tillåtna på detta forum eller har ni missat att det finns en användare som heter Rattfull? :confused:
 
Det kan ha varit någon som har ett annat nick i vanliga fall som velat skriva om en gång h*n körde rattfull. Har för mig att det finns någon som heter alkoholist också, och som givetvis använder det nicket när h*n skriver om sin alkoholism.
 
Det finns ingen koll på om användarnamnet är etiskt korrekt eller inte, det är svårt att ordan, däremot står det var och en fritt att tipsa om olämpliga användarnamn. Det går bra att maila Gunnar och motivera sig, däremot är det ju inte säker hatt han är av samma åsikt.

Rattfull är enligt mig ett helt okej användarnamn, åtminstone så länge användaren inte använder sin tid åt att propagera för att köra rattfull. Skulle man censurera bort alias av den kalibern så skulle det bli väldigt många som ryker då de felsta namn går att feltolka bara man har lite fantasi.
 
kan man fel tolka rattfull?
tycker det är ett högst olämpligt användar namn på ett häst forum.
 
Jag tycker man ska lägga krutet på SxyLilSTRINGgurl94 på Lunar istället...
 
Säker man på rattfull så får iallafall inte jag upp något.
 
Driver du med oss eller, är det därför du har användarnamnet lurad?

Att köra bil påverkad är fullkomligt vansinnigt, det tror jag de flesta håller med om.

Men förklara gärna ingående varför du tycker att användarnamnet rattfull inte skall få vara med på forumet?
Grejen är även den att det inte finns någon användare med användarnamnet rattfull, det finns dock en användare med ett liknande namn.
Det namnet verkar tillhöra en tjej på 16 år, tror knappast hon propagerar för att man skall köra rattfull.
 
:bow:

Men användarnamn som är rena könsord kan faktiskt jag vara utan ändå....
 
mitt användarnamn är Darul... vad det blir baklänges är totalt ointressant.

jag tycker inte det är ett passande namn, mycket pga av att man direkt tänker på rattfylla. jag som precis har en kompis som bliv påkörd bakifrån av en person som körde på fyllan tycker det är direkt otrevligt!

kan man heta saker som våldtäkt, pedofil, nazist etc. om man inte propagerar inom ämnet?
 
goddessoflove är inom vissa kretsar ett finare ord för hora. uppmanar jag till prostution :confused:
 
Jag och troligen även mina moderatorer fäster mer avseende vid vad folk skriver och hur de beter sig på forumet än vid vad de valt att kalla sig.

Självklart finns det användarnamn som är olämpliga och sådana som även inte kommer att tillåtas, detta avgörs från fall till fall. Om ni hittar olämpliga namn hör gärna av er så jag kan kolla upp det.

Att jag i detta fall drog upp ditt användarnamn baklänges, beror på att folk ibland skapar ett användarnamn bara för att bråka.
I detta fall när det inte fanns någon användare med det namn du angav och ditt användarnamn baklänges är lurad, samtidigt som du har väldigt få inlägg på forumet, ville jag bara koll upp det.

Jag anser fortfarande att det är vansinne att köra bil påverkad.
Jag kommer dock inte ta bort en som det verkar skötsam användare för att hon har användarnamnet rattfylla.

Om du vill kan du väl höra av dig till henne och förklara att du tycker att det är jobbigt med ett sådant användarnamn och att hon kanske kan skapa ett nytt bättre namn i stället.

Jag kan hålla med om att det inte är ett speciellt vettigt namn att kalla sig, hon kanske kan ge dig en förklaring till varför hon valt det.
 

Liknande trådar

Bukefalos Jag undrar när det står Raderad medlem istället för användarnamn. Har du @Gunnar raderat medlemmen av någon anledning eller har...
Svar
1
· Visningar
964
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Varje vecka sker händelser inom travvärlden som du kanske missat i flödet. Men hjälpen finns här. SportExpressens Tom Parneborg har...
Svar
0
· Visningar
44
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Varje vecka sker händelser inom travvärlden som du kanske missat i flödet. Men hjälpen finns här. SportExpressens Tom Parneborg har...
Svar
0
· Visningar
87
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Varje vecka sker händelser inom travvärlden som du kanske missat i flödet. Men hjälpen finns här. SportExpressens Tom Parneborg har...
Svar
0
· Visningar
96
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp