använda htc wildfire som modem till macbook

Hallonsoda

Trådstartare
Hej! Jag är ganska fattig, men har iaf kostat på mig obegränsat Internet till min telefon, en HTC wildfire. Om man har en pc kan telefonen användas som modem till datorn, men nu råkar jag ha en Mac... Väldigt smart att trotsa Apples smått omnipotenta krav på att hålla sig till dem, I know. Har ni någon aning om om man komma runt detta på något sätt? Eller måste jag skaffa iphone/mobilt bredband till dator? Finns det kanske något nördforum jag kan fråga på?

Väl mött!
Sofia

Sv: använda htc wildfire som modem till macbook

Rent allmänt borde det gå, har använt min Nokia som modem till min Mac. Exakt hur är väl svårare att säga. Jag har "bara" gjort det genom att ansluta datorn till mobilen med blåtand, men det är säkert inte helt omöjligt att det går att lösa på andra sätt.

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag... 2
Svar
23
· Visningar
1 712
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Min mamma har sedan drygt ett år haft bolaget ABC som internetleverantör. Det har fungerat bra och hastigheten har hållts rätt bra. En...
Svar
2
· Visningar
976
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka