Användarmanual eller förståsigpåare

Mynta2

Trådstartare
Jag behöver en användarmanual eller någon som kan förklara denna telefon.

bild.php

Det är en Siemens GigasetSL1, alltså en vanlig fast telefon (ingen mobil)

Frågan är, det går tydligen skicka textmeddelanden med den. Är det ungefär som sms ? När man trycker på menyn textmeddelanden säger den: inget servicecenter angivet...sen kommer man till inställningar. Där ska man ange nr till servicecenter...vadå för nummer ???

Sv: Användarmanual eller förståsigpåare

Du måste ha ett speciellt telefonabonnemang eller abonnera på en separat tjänst för att kunna skicka textmeddelanden från din fasta telefon. Jag är osäker, men jag tror inte att det finns i Sverige.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 131
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är... 2
Svar
34
· Visningar
6 201
Senast: Vallmo
·
Äldre I-lands-problem-deluxe!! Jag ska för en gång skull unna mig en riktig mobil, en jag verkligen vill ha och inte en som får duga för... 2
Svar
33
· Visningar
4 100
Senast: millan10
·
Relationer (Ja tråden gäller samma kille och samma ex som i tråden "spökande ex" Jag tog aldrig upp oron med exet när jag borde, lät det...
Svar
9
· Visningar
2 124

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka