Använder ni matfett på smörgåsar?

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 157
  • Visningar Visningar 13 088

Använder du matfett på smörgåsar?

• Ja

Röster: 155 73,1%
  • Nej

Röster: 22 10,4%
  • Varierar

Röster: 35 16,5%

• Antal omröstningsdeltagare
    212
  • Omröstning stängd .
Endast Flora extrasaltat eller havssalt. Ett tunnt lager påläggsklister. Behövs för att hålla pålägget på plats och för att jag tycker det blir torrt och träigt utan. Fast med tanke på hur tunnt lager jag har så kan jag egentligen äta utan

Jag har alltid haft massor på mackan, fast då Lätta.
Sen glömde jag köpa, det hann bli mögligt osv, så jag slutade. Nu äter jag det aldrig. Visst blir det torrt utan, men jag klarar mig. Nu bantar jag och äter rökt kalkon på, det blir ännu torrare. Men gott ändå.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: Jeps
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
954
Senast: Sharpless
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 132
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka