Användning av Bluetooth, hur gör man?

Casteloro

Trådstartare
Jag har bluetooth på min dator och telefon och vad jag förstått det så ska det vara rätt lätt att använda. Men när jag ska starta den på datorn står följande:

Det går inte att kontrollera Bluetooth-licensen. Kontrollera att Bluetooth-enheten är ansluten/på, att enheten som används är licensierad för detta program och att licensen inte har gått ut.

Vad innebär det? :D Och hur går jag tillväga då... Haha! :angel:

Sv: Användning av Bluetooth, hur gör man?

Har du igång Bluetoothen på telefonen???

Mvh
Möller

Och du kan inte slå på blåtanden på datorn alls eller??? Provat att söka andra enheter med mobilen???

Mvh
Möller

Vad har du för mobil???

Jag har en 6280! Men eftersom det står på datorn att jag ska kolla om licensen fortfarande gäller (det som jag skrev tidigare), hur gör man sånt? Måste man ha någon skiva och installera det, eller vad? :cool:

Om du verkligen kan det här så adda mig på msn så du kan hjälpa mig? :D strindlund87@hotmail.com

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 697
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 028
Senast: Enya
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
680
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 006

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Fågelobservationer

Hästrelaterat

Tillbaka