• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare skjootan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 120
S

skjootan

Min häst älskar frukt spec apelsiner, men hur ofta kan jag ge honom?
Han äter nästan all frukt jag provat å de kan väl inte vara skadligt? Bannan äpple morötter päron.

mvh anna

Frukt innehåller ju fruktsocker, så man kanske inte ska ge massor varje dag, men min valack älskar också apelsiner och bananer så han brukar få någon frukt på lördagen! :)

Min Besten får en banan och ett torkat fikon varje dag.
Ibland får hon en handfull russin också.

Immer

Min pålla älskar också apelsiner jag tror inte att det kan vara farligt att ge det för ofta? Men jag försöker hålla skalet borta från henne för det tror jag inte är så nyttigt! :D

malu

Liknande trådar

Foder & Strö Min häst ger mig gråa hår. Jag har nu testat Aveve Icelandic mix - om det är mineraler i det vill hon inte äta. St. Hippolyt Höcobs...
Svar
17
· Visningar
1 170
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
663
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
1 090
Senast: Jeps
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
916
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka