App för att logga hundrelaterat?

igbest

Trådstartare
Finns det någon bra app för att hålla reda på hundarnas kloklippning, tandborstning, vaccinering eller annat som behöver skrivas ner. Förr kryssade jag på ett papper men det hade ju varit skönt att ha allt i en app
😃

Det finns habit tracking apps, tänk bullet journal som du kan använda dig. Har tyvärr inget närmare tips än så. :)

Jag använder en som heter DogScroll, tycker den funkar smidigt. Lite bök att lägga till sina egna träningsformer, men när det väl är gjort är det enkelt med både "health" och "training" tycker jag :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 472
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
131
Senast: geting
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 753
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
47
· Visningar
1 415

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka