Bukefalos 28 år!

App med schema

keramin

Trådstartare
Jag behöver tips på en bra app där man kan lägga in ett skolschema. Vi använder inte något digitalt schema så man måste alltså lägga in allt manuellt. Helst ska det vara på svenska eftersom jag jobbar med människor som ibland har svårt för språk. Naturligtvis kan man använda den vanliga kalendern men jag är lite nyfiken på vad som finns på marknaden (helst gratis).
 
Hela mitt liv finns i business calendar free! Lägger man lite tid på att anpassa den har gratisversionen ALLT!

Jag färgkodar tex allt, vill kunna lägga avancerade scheman och framförallt så ska hela månaden ses direkt utan att klicka in för annat än specifik tid. Klart första appen jag installerar med ny mobil!
 

Liknande trådar

Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 087
Senast: Habina
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 969
Senast: fejko
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 384
Senast: mars
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 360

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVIII
  • Joggingvagn
  • Konstiga saker på Wish

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • FÅRtråden
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp