Appaloosa hingst

• Western
  • Trådstartare Trådstartare mamin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 657
M

mamin

Någon som vet något om en hingst som heter "A"S Minor? Har nämligen en avkomma efter honom.

Sv: Appaloosa hingst

japp, han finns han står bara någon kilometer ifrån mig. Hur ser avkomman ut och hur är han ?

Sv: Appaloosa hingst

Hon är brun med stjärn, och lite stickelhårig. Världens goaste är hon, men kan vara lite tittig när hon är på det humöret, (men det kan ju vara araben i henne).
Kan du berätta lite hur han ser ut och är i sättet. Jag har bara sett hur hans huvud ser ut på kort.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har inte någon direkt erfarenhet av hingstar och vet inte riktigt hur dom kan vara med andra. Just nu har vi en 24 årig B-ponny...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: ameo
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 254
Senast: Piaff
·
Avel Årets bruksprov hålls på Strömsholm 17 - 22 mars Anmälningarna till årets bruksprov har öppnats och flera hingstar är redan anmälda. A... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 719
Senast: MissFideli
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de... 2
Svar
32
· Visningar
3 121
Senast: Lea88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka