bigganl

Trådstartare
Jag har laddat ner en app till datorn, men nu hittar jag den inte. Vart kan den lagt sig? (Ja jag är inget tekninskt geni precis). Har Capture i telefonen för att spara alla foton och vill ju även ha alla bilder från datorn sparade där.
Eller finns det ett annat bra sätt att spara bilderna från datorn? Extern hårddisk har jag visserligen, men det känne smidigare att spara dem i en app som jag kommer åt även från telefonen.

Jag har laddat ner en app till datorn, men nu hittar jag den inte. Vart kan den lagt sig? (Ja jag är inget tekninskt geni precis). Har Capture i telefonen för att spara alla foton och vill ju även ha alla bilder från datorn sparade där.
Eller finns det ett annat bra sätt att spara bilderna från datorn? Extern hårddisk har jag visserligen, men det känne smidigare att spara dem i en app som jag kommer åt även från telefonen.
Sök på molntjänster, använd tex google photos, eller dropbox eller liknande.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 803
IT & mobiler Min lap top börja bli gammal och sliten och börjar ha lite åsikter om vad jag ber den om. Jag kan dock inte leva utan dator, men har... 2
Svar
35
· Visningar
1 748
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 165
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka