Bukefalos 28 år!

Appen har nått stallvärlden

Sv: Appen har nått stallvärlden

Jag har själv testat appen och den är väldigt genomtänkt och minimerar risken för missförstånd, som täckesinfo, hovslagar tider eller om hästen ska stå inne på morgonen...
 
Sv: Appen har nått stallvärlden

Dessvärre verkar den bara finnas till Android och Ifån..
Som vanligt glöms Symbian bort.
 
Sv: Appen har nått stallvärlden

Det kommer säkert fler; hur man räknar ut foderstatsapp, dressyrövningsapp, programridningsapp, kommande tävlingsapp, hovskötselsapp, distansapp som beräknar diverse olika saker, finns ju hur mkt som helst...

och så skriver jag det här så nån annan får skapa apparna och bli miljonär. ;)
 
Sv: Appen har nått stallvärlden

Tyvärr finns den inte till iPhone heller... Troligtvis ska den väll utvärderas och stöpas och blötas...
 
Sv: Appen har nått stallvärlden

Jättebra idé. Har inget behov av någon just nu, men om man i framtiden står i ett kollektivstall eller liknande hade varit toppen.

Hoppas det kommer en version för Bada också..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Nina Lodin har arbetat som beridare utomlands under många år. I dag är hon åter i Sverige, läser till equipat, håller träningar och...
Svar
1
· Visningar
618
Senast: ufot
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 649
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter Herpesviruset EHV-4, som ofta kallas för hästhosta och är nära släkting till abortviruset EHV-1, har nu konstaterats på olika håll i...
Svar
0
· Visningar
243
Senast: Gunnar
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 316
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp