Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej!
Jag tänkte att det vore kul och se lite bilder på när ni tränar med era hästar!
Så kom igen och lägg in lite bilder ridbilder som vid hand eller longering eller vilka bilder som helst när ni tränar Länka till stora bilder!
Här är två bilder på mig och Pink:
Det är Ronja, min varmblodstravarsto. Hon är den jag tränat mest inom AR o som alltid fått åka med på kurserna. Hon är 14 år i år och enbart startad i 2 premielöp som 2-åring.
Hon försöker så gott hon kan trots att hon är överbyggd och är lite felbyggd fram.
Flyger är en stjärna på att fota. Man skulle ha med henne jämt. Är oerhört glad över bilderna!!
Va fin hon ser ut!
Jaha det synns inte att hon e överbyggd hon arbetar fint
Ja jag är verkligen tacksam att ha henne som närmaste vän...och att vi just nu är på samma ställe underlättar ju helt klart! Ibland har man tur
Vad har du för andra hästar då?
Min häst hade av båda sträcksenorna i ena bakbenet och hon är ok idag Det hände för två år sedan. Så chanserna för din häst är nog väldigt goda!
Annika
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Kläder & Bli fin Jag har redan tröttnat på det silvriga (ju finare naglarna är desto fortare tröttnar jag av någon anledning 🤔), men eftersom jag inte...