AR-bloggar

Status
Stängd för vidare inlägg.
P

pellen

Någon som kan tipsa om bloggar rörande AR, barockridning, klassisk ridkonst och varför inte frihetsdressyr? Har inte hittat en enda en på hela internätet, men det kan väl ändå inte stämma? :crazy:
 
Sv: AR-bloggar

Jag bloggar via den länk som Evis tipsade om. Sen lägger jag mina lektionsanteckningar på min egen blogg, men jag är inte AR utan försöker rida "helt vanlig jävla dressyr" ;) (med tysk influens). Klassisk dressyr låter pretentiöst, men om jag vore 70 ggr bättre skulle det nog kunna kallas det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
1 957
Senast: Habina
·
Övr. Hund Balder är hopplös med att äta olämpliga saker på promenaderna, med konsekvensen att han ofta är jättedålig i magen. Han är snabb som en...
Svar
17
· Visningar
1 703
Senast: ildiko
·
Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 627
Senast: caballus
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
946
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp