Är dessa bra?

Sv: Är dessa bra?

jag ska spara till ett par sådana. vår ridsportaffär hade de svarta med mörkbrun läderinsida vilket var snyggare än den här färgen på bilden.
sen hade dom svarta med svart läderinsida oxå!

Jätte bra skydd!!! Det är bara och tvätta dem med lädertvål (perfekt till min känsliga häst) Jag har de bruna till min svarta utrustning, jag tyckte att de bruna var så fina. Ger bra stöd och är lätt skötta dock blir ju den bruna fodret mörkare med tiden..

PAU skrev:
Jätte bra skydd!!! Det är bara och tvätta dem med lädertvål (perfekt till min känsliga häst) Jag har de bruna till min svarta utrustning, jag tyckte att de bruna var så fina. Ger bra stöd och är lätt skötta dock blir ju den bruna fodret mörkare med tiden..

Va bra! Har också en känslig häst, det är en av anledningarna till varför jag funderat på dessa :)

skit snygga! tror dem är jätte bra med! hade tatt bruna, tycker att dem är i särklass snyggast!

De är superfina!! Och om jag inte minns fel var de med i någon undersökning i ridsport som visade hur bra "medicinskt sett" olika senskydd var, om de gav bra stöd osv. och dessa var bland de allra bästa.

Om du har råd :crazy: köp dem!

Till en fux, absolut de bruna.

Har själv en svart häst med ljusbrun nos och funderar på att köpa de svarta.

Veredus är outstanding!
KÖP dem! ;)

Liknande trådar

Mat Fram med era bästa efterrättsrecept som passar till jul, tack :bow: 2
Svar
37
· Visningar
1 208
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Affectumsadlar? Det är ett relativt nytt märke, framtaget av en svensk sadelmakare. Jag har fått tips...
Svar
7
· Visningar
684
Senast: emma-vsm
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 299
Senast: Silje
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
534

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka