Är det bara min högerkolumn som är borta?

Sv: Är det bara min högerkolumn som är borta?

Alla dessa förändringar är väl i första hand tänkta att hjälpa till lite för de som surfar från mobiltelefoner.

Då vill jag bara meddela att sen du började göra ändringarna så har reklamen som ligger högst upp på sidan hamnat ett hack ner och lagt sig över forumlänkarna när jag är inne via mobilen. Inget jag dör av direkt, men kan väl vara nåt du vill kika på kan jag tänka mig. :) Det var dock senast vid 14-tiden idag jag var inne, så du kanske har gjort några ändringar efter det som löst problemet, det vet inte jag.

Aha!! Det är det som känns konstigt!:idea::angel:
Tyckte att nått var skumt!:D Att allt var så förskjutet på nått sätt:angel: Men då vet jag varför:D D

Jag har lagt in en liten ändring nu, överlappar det fortfarande.
Jag testade innan både via min android-mobil och en ipod och såg inga problem då.
Jag vill gärna höra vilken mobil du har om problemen kvarstår.

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 811
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
1 000
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Idag har det gått 29 år sedan denna sida först blev tillgänglig på internet. Först, lite om vad som hänt det senaste året: Jag har som...
Svar
4
· Visningar
1 611
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
1 008
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31