Är det för jobbigt...

Undret

Trådstartare
... för en häst att gå provtagningen för fälttävlansmärke I på lördagen och (förutsatt att jag klarar provtagningen) sedan åka 30 mil på kvällen för att starta en endags fälttävlan morgonen därpå?

Kan tillägga att det är en fullblodsvalack i bra kondition :D

Sv: Är det för jobbigt...

de beror ju lite på om den e van å åka långt.....
men själva märkestagningen som sådan är inte särskilt jobbig för hästen

_underbarn_ skrev:
... för en häst att gå provtagningen för fälttävlansmärke I på lördagen och (förutsatt att jag klarar provtagningen) sedan åka 30 mil på kvällen för att starta en endags fälttävlan morgonen därpå?

Kan tillägga att det är en fullblodsvalack i bra kondition :D

Jag tycker att du ska fråga den du ska ta märket för. Den personen vet ju förhoppningsvis vad du och din häst klarar eller fråga din tränare.

Själva provtagningen är ju inte särksilt jobbig om ni är förberedda.

Tror det snarare är mest "jobbigt" för dig med provtagningen så tätt inpå.
Själva provtagningen är ju inte mycket mer än några rundor galopp och trav och lite skutt över hinder. :p

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Svar
16
· Visningar
839
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
591
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 414
Senast: Edla
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 229

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka