Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag fördriver tiden på jobbet med att kolla lite boende på hemnet och får upp denna http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/178307 är det bara jag som missat det helt och hållet? Hoppas att det säljs till någon som driver vidare på western (måste nästan bli så) men som även drar igång det ännu mer till tävlingar och liknande.
Ja det är Jultorp Ranch. Såg att det var till salu i någon hästtidning för länge sedan men jag trodde att det hade blivit sålt men tydligen inte. Om man ändå hade pengar att köpa ett sånt ställe
ja, men hur yusan får man igenom ett sånt lån, det går inte som privatperson va? Känns som man måste ha ett företag och ta lånet på. men tänk att utveckla hela affärsiden lite till!
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att börja hyra ut min hästtransport. Någon som gör det är och kan ge lite tips på hur man gör detta bäst.
Funderar på...